سفارشات خود را برای  بالا 100 هزار تومان را با پیک رایگان تجربه کنید

وبلاگ

لیزر موهای زائد مدل AM001

لیزر موهای زائد مدل AM001
آنچه در این مطلب می‌خوانید

امروزه از انواع مختلف لیزرها برای جوان سازی پوست بدن و همچنین حذف موهای زائد استفاده می شود. در این میان، لیزر IPL یکی از کاربردی ترین ها بوده که در کنار حذف موهای زائد، به راحتی باعث جوان سازی پوست شما نیز خواهد شد. به همین دلیل، این نوع لیزر یکی از رایج ترین ها و مناسب ترین لیزر ها برای امور اینچنینی می باشد. اما یکی از معایب آن هزینه بسیار بالای کلینیک ها و مراکز انجام دهنده این کار بوده که باعث می شود افراد مختلف نتوانند به آنها مراجعه کنند. در عوض، شما می توانید لیزر خانگی حذف موهای زائد ۹۰۰ هزار شات را تهیه کرده و به راحتی در منزل خود این کار را انجام دهید. در ادامه به بررسی مزایا و معایب این نوع لیزر پرداخته و همچنین یکی از پر فروش ترین لیزر موهای زائد در بازار را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

AM001
لیزر حذف موهای زائد AM001

معرفی لیزر حذف موهای زائد AM001

پیش از هر چیز، لازم به ذکر است که شما می توانید این محصول و همچنین دیگر محصولات مرتبط با حوزه زیبایی و بهداشت را از وبسایت مجموعه ی ژیکال خریداری کنید. از مزیت های بی نظیر این مجموعه می توان به پشتیبانی سریع و قابل اطمینان آن اشاره کرد. همچنین، گفتنی است که مجموعه ی ژیکال دارای اپلیکیشن مخصوصی بوده که شما می توانید با نصب و اجرای آن، به بررسی و مقایسه محصولات مختلف پرداخته و کالای مورد نیاز خود را با قیمتی بی نظیر در کنار کیفیتی مناسب خریداری کنید.

همچنین خوب است بدانید که فروشگاه اینترنتی ژیکال، در کنار سرعت بالای تحویل سفارشات، در صورتی که از محصول مورد نظر خود رضایت نداشته باشید، می توانید به طور کامل هزینه پرداختی خود را دریافت کرده و محصول را برای مجموعه بفرستید. با این ویژگی، خیال شما از بابت کیفیت و کارایی محصولات راحت خواهد بود. یکی از مهم ترین مواردی که حس اطمینان را در مخاطب ایجاد می کند، نماد اعتماد وبسایت بوده که مجموعه ژیکال نیز این نماد را دریافت کرده و می توانید آن را در وبسایت مجموعه مشاهده کنید.

اولین نکته ای که در استفاده از این نوع لیزر باید به آن توجه داشته باشید این است که حتی پیش از استفاده از آن با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید. در صورتی که از سمت پزشک مشکلی برای استفاده از آن وجود نداشت می توانید با خیالی آسوده از این دستگاه استفاده کنید.

گفتنی است که لیزر های آی پی ال، در کنار حذف موهای زائد در بدن، می توانند باعث از بین رفتن جای جوش، کک و مک و غیره نیز بشوند. البته لازم به ذکر است که به دلیل عوارض کمتر این نوع لیزر، شما می بایست مدت زمان بیشتری از این محصول استفاده کنید. برای مثال، برای حذف کامل موهای زائد، حدودا ۳ الی ۴ هفته زمان نیاز می باشد.

لیزر آی پی ال در پنج رنگ

لیزر آی پی ال در پنج رنگ

همان طور که می دانید این محصول برای استفاده در منزل طراحی شده و به همین خاطر دستگاه در ابعاد کوچکی ساخته شده است و می توانید آن را در حداقل فضای ممکن نیز قرار دهید. این به آن معنا می باشد که دیگر برای استفاده از آن محدودیت مکانی وجود نداشته و شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

نکته دیگری که در مورد این محصول وجود دارد این است که در کنار حذف موهای زائد بدن، به خوبی عمل جوان سازی پوست را هم انجام داده و شما می توانید پس از استفاده تاثیر آن را احساس کنید. به طور کلی در پاکسازی، رفع جای جوش و چین و چروک و غیره نیز کاربرد خواهد داشت. باید این نکته را هم مد نظر داشته باشید که لیزر حذف موهای زائد، کاملا بدون درد و علائم بوده و شما می توانید در منزل از آن استفاده کنید. مورد دیگر درباره عوارض آن می باشد. به طور کلی این نوع لیزر ها دارای عوارض خاصی نمی باشند. اما ممکن است در برخی افراد پس از استفاده شاهد لکه های تیره و یا روشنی باشیم که این لکه ها پس از مدتی خود به خود محو خواهند شد.

در نگاه اول به این دستگاه، می توانید حس کیفیت به کار رفته در آن را به خوبی حس کنید. تمامی جزئیات و قطعات موجود در آن به درستی طراحی شده و رنگ بندی های زیبای آن، جلوه ای خاص به این محصول بخشیده است. خوب است بدانید که این لیزر، دارای ۵ سرعت بوده و شما می توانید بر اساس ناحیه مورد استفاده خود آن را تنظیم کنید. به طور معمول، برای قسمت های حساس تر بدن، سرعت های ۱ الی ۳ پیشنهاد می شود تا آسیبی به پوست بدن وارد نشود.

نکات مهم لیزر

یکی از موضوعاتی که حین استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد AM001 باید مورد نظر خود داشته باشید این است که هیچ نوع لیزری نمی تواند صد در صد به طور کامل رشد موهای زائد بدن را قطع کند. از این رو، در مورد دستگاه لیزر موهای زائد هم می توان گفت به وسیله این محصول حدود ۸۰ درصد موهای زائد از بین رفته و کم اثر می شوند. همچنین، پس از رشد دوباره، شاهد موهای بسیار نازک تر و نرم تری نسبت به قبل خواهید بود.

اگر قصد خرید یک لیزر حذف موهای زائد را دارید که در کنار کیفیت عالی، از قیمت خوبی نیز برخوردار باشد، فروشگاه ژیکال این محصول را به شما پیشنهاد می کند که یکی از بهترین لیزر ها خواهد بود. لازم به ذکر است که دستگاه لیزر سرد موهای زائد در دسته بندی لیزر ۹۹۹۹۹۰ شات خانگی و لیزر یک میلیون شات خانگی هم قرار می گیرد. این لیزر خانگی، یک لیزر خانگی IPL بوده که به عنوان لیزر مو استفاده می شود.

لازم به ذکر است که این دستگاه حذف لیزر موهای زائد، یکی از بهترین های بازار بوده که می توانید با قیمتی بسیار به صرفه و اقتصادی آن را تهیه کنید. این دستگاه لیزر حذف موهای زائد، در حال حاضر یکی از بهترین های بازار بوده و در مقایسه با سایر لیزر حذف موهای زائد از برند های دیگر، عملکرد بسیار بهتری دارد.

دستگاه حذف لیزر موهای زائد

دستگاه حذف لیزر موهای زائد

هم اکنون می توانید لیزر AM001 را از فروشگاه ژیکال خریداری نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید
این مطلب را به اشتراک بگذارید